יותר ויותר עסקים בוחרים בשיווק ברשתות חברתיות כגון פייסבוק (Facebook), יוטיוב (YouTube), אינסטגרם (Instagram) ורשתות חברתיות אחרות כזירת פעילות משמעותית לקידום העסק באינטרנט.

עסקים רבים מבינים את ההזדמנות העסקית שהשינוי הטכנולוגי-תרבותי טומן בחובו וכבר החלו פעילות ברשת חברתית כזו או אחרת בין עם באופן עצמאי ובין אם על ידי איש מקצוע שאמון על ניהול הרשתות החברתיות בהן פעילה החברה. 

כמו בכל פעילות עסקית, שיווק במדיה חברתית דורש אסטרטגיה שיווקית ותכנית פעולה מתאימה, שמכוונת להשגת המטרות של העסק. שימוש לא נכון או ניסיון לשימוש רחב מדי ברשתות חברתיות עשויה להביא להתפזרות וכישלון מבחינת "תפסת מרובה לא תפסת".

אתן מס' דוגמאות "מהשטח" לפעילויות מוצלחות. חנות תכשיטים, כחלק מנוהל העבודה, כאשר מכניסה מוצר חדש, תפרסם זאת ברשת החברתית בה היא פעילה. אינסטגרם למשל, היא פלטפורמה מעולה למוצרים ויזואליים כמו תכשיטים. תמונה של תכשיט ברשת הזו תיצור חשיפה, שיתוף ולבסוף באחוזים מסוימים גם המרה לרכישה.

דוגמה נוספת היא חנות למוצרי ספורט, הפעילה בארה"ב, אשר מודיעה בטוויטר (Twitter) על הכנסת מוצרים חדשים למכירה בליווי תמונות. גם במקרה זה, שיתוף המוצר, תוך תיוגו מביא לתנועה לחנות ולבסוף להמרות לרכישה.

בין אם המטרה שלכם היא הרחבת משפך המכירות  מיצוב ופעילות תדמיתית, שיפור שירות הלקוחות או כל מטרה עסקית אחרת, אשמח לבחון יחד אתכם את דרך הפעולה הנכונה, לתכנן את האסטרטגיה ותכנית הפעולה ולנהל עבורכם פעילות מקצועית ברשתות החברתיות הרלוונטיות לכם. 

 

 

השאר פרטיך וניצור קשר לשיחת היכרות

שם*:

טלפון נייד*:

דואל*:

הודעה (לא חובה):