Digital Marketing

כולם משתמשים באינטרנט לשימושים שונים.

יחד עם זאת, בעלי עסקים רבים אינם מנצלים את יתרונות האינטרנט ככלי חזק ואפקטיבי לקידום העסק ומטרותיו.

רבים שמעו על קידום אורגני (SEO) וקידום ממומן, אך לא מכירים בהכרח את ההבדלים ביניהם. 

אז זה הזמן לתת מושג ולעשות סדר במונחים ובשימושים של סוגי הקידום השונים:

קידום אורגני SEO

קידום אורגני היו פרקטיקה ארוכת טווח לקידום אתר האינטרנט בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש (ב-95% מהמקרים הכוונה ל-Google).

המיקום בתוצאות החיפוש הינו קריטי בהגעה אל קהלי היעד שמחפשים שירותים או מוצרים באמצעות מילות מפתח.
ידוע כי ככל שמיקום אתר בתוצאות החיפוש הוא נמוך, הסיכוי שהגולש יאתר את אותו אתר הוא נמוך, ולכן יש לנקוט במגוון דרכים לשיפור המיקום בחיפוש האורגני (שאינו ממומן). 

אז כיצד מקדמים אורגנית אתר אינטרנט?
מדובר במלאכה שנמשכת לאורך זמן ומכילה מגוון רחב של פעולות:

  • כתיבת תוכן שיווקי המכיל מילות מפתח רלוונטיות
  • שיפור מהירות טעינת האתר - כיווץ תמונות, שימוש בשרתים מהירים, כיווץ שורות קוד.
  • הפניות מאתרים רלוונטיים בעלי דירוג גבוה בגוגל  
  • יצירת תנועה וסיגנלים מרשתות חברתיות ועוד. 

על מקדם האתרים להציג באופן שוטף את הפעולות שנקט לקידום האתר וכן את התוצאה לאורך זמן. 

יש לזכור כי מדובר בתהליך שהינו השקעה ארוכת טווח, אבל ההשקעה משתלמת!  כאשר האתר מגיע לעמוד התוצאות הראשון, הוא נהנה מכניסות מרובות ויחס המרה גבוה מאוד ולעיתים מייתר את הפרסום למילות המפתח המרכזיות.

קידום ממומן

קידום / פרסום  ממומן הינה הדרך המהירה ביותר להגיע לקהל חדש באופן מהיר ואפקטיבי.
להבדיל מהתקופה שלפני מהפכת האינטרנט, שבה עסק שרצה לפרסם נדרש להקציב אלפי ועשרות אלפי שקלים, ולא הייתה לו יכולת מדידה מדוייקת של האפקטיביות, כיום ניתן בתקציבים סבירים להגיע לתוצאות מדהימות.

כאשר יש צורך בקידום ממומן, יש להחליט באיזה אופן אנו מעוניינים להגיע אל הלקוחות. פייסבוק וגוגל מאפשרות הגעה אל קהלי היעד בטקטיקות שונות.

Adwords

הגעה אל קהל המטרה שלנו באמצעות מילות מפתח מתאימות והצגה של המודעה בדפי תוצאות החיפוש של גוגל.

זהו פרסום במשיכה, הלקוח ביקש תוצאות חיפוש רלוונטיות למודעה שלנו. 

ב-Adwords משתמשים גם לצורך קידום ממומן ב-Youtube (תורה שלמה בפני עצמה)

Facebook

הגעה אל קהל המטרה באמצעות פילוח גיאוגרפי/פסיכוגרפי/התנהגותי ועוד, התוצאות הן בדפי הפייסבוק של קהל היעד, או כחלק מהפיד של פייסבוק (אוסף החדשות), או בעמודה ימנית, או בנייד.
זהו פרסום בדחיפה - הלקוח רלוונטי לפילוח שלנו, אבל לא ביקש בהכרח את המידע.

רשתות מדיה ואפשרויות נוספות

לגוגל Adwords יש מליוני אתרים שותפים בפרסום. כלומר גוגל מאפשרת להגיע לשטחי פרסום באתרים הרלוונטיים למוצר או לשירות אותו אנחנו מציעים. לדוגמה, רשת חנויות צעצועים יכולה לפרסם באנר באתר של הורים לילדים. 
ניתן לבחור "בפינצטה" אתרים בהם נרצה לפרסם. 

כיצד לבחור איזה סוג קידום?

אין תשובה חד משמעית וגם כאן זה תלוי בצרכים שלכם. אם יש לכם אתר חדש ותקציב סביר, כדאי לחלק את ההשקעה כשמרבית הסכום לקידום הממומן, זאת כדי להניע את הלקוחות ולקבל תמורה מהירה על ההשקעה. יחד עם זאת יש לדאוג לשלב גם קידום אורגני, שכן לטווח הארוך, כאשר האתר יגיע לעמוד התוצאות הראשון, הצורך בקידום ממומן יפחת משמעותית ויחס ההמרה יעלה. 

אני מזמין אתכם ליצור קשר, להתייעץ ולבדוק  כיצד נוכל לבנות תמהיל פרסום מתאים לתקציב, למטרות ולצורכי העסק שלכם. 

ליאור שור 053-4992187

או באמצעות מילוי פרטים בטופס ואחזור בהקדם האפשרי

שם*:

טלפון נייד*:

דואל*:

רוצה לכתוב משהו? (לא חובה):